Railrunner voor de reisdatum op OV chip (klein)kinderen zetten

• 15 juli 2014
  • 4 reacties
  • 741 Bekeken

Op 12 juli 2014 zetten ik op de persoonlijke OV chip kaart van onze kleinkinderen een Railrunner a 2,50 per stuk.
Op dit forum had ik gelezen dat ik dat al voor de gebruikers datum kon doen omdat de railrunner pas actief zou worden na inchecken.
Op 14 juli gingen we naar Amsterdam en bij het inchecken was er geldig product aanwezig.
Wederom 2 railrunners aangeschaft. De conducteur in de trein kon beide producten zien maar de rail runner van 12 juli had een indicatie dat hij niet geldig (meer) was.
Vraag: Hoe krijg ik mijn geld terug en staat er verkeerde informatie op de forum gemeld door de moderator.
N.B. Op de automaat staat overigens alleen vandaag geldig en dat kan niet veranderd worden maar door dit forum was ik op het verkeerde been gezet.
Graag reactie van o.a. de moderator. B.v.d.

4 reacties

Railrunners zijn inderdaad uitsluitend geldig op de dag van aanschaf.
Als u op dit forum een andere uitspraak hebt gelezen van een moderator, dan zou ik die er via een privé bericht zeker op aanspreken.
Stephan schreef dat in dit topic.
Welkom op het NS Service Forum, Ben de Ruyter! Ik heb contact met je opgenomen met je in een privébericht. Mijn collega Stephan heeft de content in het vorige topic gewijzigd zodat dit niet meer kan gebeuren. We pakken het in de privéberichten verder op.
Persoonlijk is deze issue voor mij netjes en snel door NS opgelost. Mijn wensen/voorstellen voor verbeteringen rond de Railrunner heb ik in andere aparte topics geplaatst onder trefwoord RAILRUNNER.

Reageer