beantwoord

Railrunner waarom niet van saldo wat al op de kaart staat?

• 4 August 2014
  • 9 reacties
  • 312 Bekeken

Mijn zoon van 8 heb al 6 euro op de persoonlijke ov-chipkaart staan nou wou ik met hem weg nou moest ik de railrunner op de kaart zetten ik dacht ik kan dat van de saldo wat al op de kaart staat dus niet volgens mij. Je moet dus gewoon 2.50 pinnen terwijl er al geld op de kaart staat dit vind ik toch wel raar!
icon

Beste antwoord door Pe_pe 4 August 2014, 09:55

Bekijk origineel

9 reacties

Dezelfde suggestie werd ook in dit topic gedaan en een soortgelijke in dit topic.

De meeste suggesties over de betaalmogelijkheden van een railrunner gaan nog een stapje verder: een soort permanente railrunner waarmee op saldo wordt gereisd tot een maximum van €2,50, zoals hier, hier, hier, hier, hier en hier.

Kortom, er is zeker behoefte aan zo'n mogelijkheid.
Badge
Hoi Serena, welkom op het forum. Zie alle linkjes van Pe_pe. De poorten kunnen geen leeftijd van de OV-chipkaart lezen. Je dient van tevoren het product 'railrunner' op de OV-chipkaart te laden. Je kan ook van tevoren een E-ticket kopen. Voor meer info over het E-ticket, lees hier

Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.
Groet, Leny
Hoi Serena, welkom op het forum. Zie alle linkjes van Pe_pe. De poorten kunnen geen leeftijd van de OV-chipkaart lezen. Je dient van tevoren het product 'railrunner' op de OV-chipkaart te laden. Je kan ook van tevoren een E-ticket kopen. Voor meer info over het E-ticket, lees hier

Nee dat is de vraag, de poorten kunnen wel korting lezen van een OV chipkaart maar geen korting voor kinderen.

Groet, Leny
Reputatie 6
Badge +2

Nee dat is de vraag, de poorten kunnen wel korting lezen van een OV chipkaart maar geen korting voor kinderen.

Groet, Leny

Macca, wil je erop letten dat je nieuwe tekst buiten de quote komt? Dit is zo'n gezoek.
Ja sorry, raar dat dat gebeurt, ik tik er gewoon onder
Reputatie 6
Badge +2
Het is een gemakkelijk gemaakte vergissing doordat het tekstvak te klein is (https://forum.ns.nl/welkom-15/reactieveld-klein-336). Je hebt niet helemaal naar beneden gescrolled.
Dat zal het inderdaad zijn, ik zie het nu !!
Je hoeft ook niet altijd de hele lap tekst te citeren. Citeer alleen dat stukje uit de tekst waar je op reageert, en zeker niet de hele reactie als die er direct boven staat.
Ja ik snap dat je de railrunner moet laden op de ov-chipkaart maar waarom kan dat niet van het saldo wat al op de kaart staat.

Reageer