beantwoord

Recht op vergoeding?

• 17 januari 2018
  • 1 reactie
  • 68 Bekeken

Ik heb zaterdag 13 januari een los kaartje gekocht via de NS app. Normaliter krijg ik meteen een mailtje waarin ik het kaartje kan uitprinten of downloaden in de app. Echter is dit niet het geval geweest. Het duurde echt uren voordat ik eem mailtje ontving. Ik heb dan ook een een tweede kaartje moeten kopen (ov kaart opgeladen en op die manier moeten reizen). Ik heb het met de conducteur besproken en hij gaf aan dat ik het moest doorgeven, wellicht zou ik het vergoed kunnen krijgen. Kan iemand mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door Slidestops 17 januari 2018, 15:23

Je kunt het best contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice is het snelst te bereiken per Telefoon (030-7515155), Twitter of Facebook. Overige manieren om contact op te nemen vind je hier.

Zorg ervoor dat je zowel het kaartje via de mail (of de code) én je ov-chipkaart bij de hand hebt:)
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Je kunt het best contact opnemen met de klantenservice. De klantenservice is het snelst te bereiken per Telefoon (030-7515155), Twitter of Facebook. Overige manieren om contact op te nemen vind je hier.

Zorg ervoor dat je zowel het kaartje via de mail (of de code) én je ov-chipkaart bij de hand hebt:)

Reageer