Refund bij reeds aangekocht ticket wanneer reis niet door kan gaan

  • 21 februari 2020
  • 4 reacties
  • 174 Bekeken

Mijn geplande reis naar Japan gaat niet door vanwege de SARS-CoV-2 uitbraak in China en de situatie in omliggende landen. Het treinticket voor maandag 24-2 heb ik reeds gekocht. Kan ik het aankoopbedrag terugkrijgen?


4 reacties

Reputatie 6
Badge +1

Het ligt er een beetje aan welk type ticket u heeft. Bij een ongeopend E-ticket is het mogelijk ook bij eenmalige chipkaarten die nog ongebruikt zijn is restitutie vaak ook mogelijk.

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice en de situatie uitleggen.

Met een eenmalige chipkaart kunt u ook langsgaan bij een NS servicepunt voor restitutie. 

Beste Joris1981, welkom bij de NS Community. Wat balen dat je reis niet doorgaat. 

Wat loklok8 aangeeft, kan je het beste contact opnemen met de Klantenservice. Dan wordt er gekeken of restitutie mogelijk is. Dit is afhankelijk van het ticket dat je hebt gekocht.

Reputatie 5
Badge

Annuleringsverzekering?

heb je mogelijk per crcd betaald? Dan kan je vaak via dat storno aanvragen.

Reputatie 7
Badge +3

Annuleringsverzekering?

heb je mogelijk per crcd betaald? Dan kan je vaak via dat storno aanvragen.


Storno kan niet bij aankoop treinkaartjes.

Reageer