beantwoord

Refund for paid tickets, canceled trains

• 13 januari 2015
  • 11 reacties
  • 634 Bekeken

kochten we 2 tour-retourtickets amsterdam-Roermund 27 / 12-14. Gedurende de dag alle treinen werd dus geannuleerd was dat we niet in staat om terug te keren naar Amsterdam. We spraken met een ticket office in Roermund en hij zeggen dat we hadden om nieuwe kaarten te kopen ....

How I can get these tickets refunded?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 13 januari 2015, 17:20

Beste runar.arvesen,

Gaat het om twee papieren tickets (éénmaige ov-chipkaarten)? Dan dien je deze met uitleg en IBAN op te sturen naar NS Klantenservice.
Wanneer het om een reis met een ov-chipkaart gaat kan ik je ook helpen.

Did you bought two papertickets (onetime ov-chipcards)? Then you have to send these with an explanation and IBAN to NS Customerservice.
When it is a journey with the ov-chipcard i can help your further.

In het algemeen: Bij vertraging kun je natuurlijk altijd aanspraak maken op een vergoeding volgens de voorwaarden van de regeling 'Geld terug bij Vertraging'.
Bekijk origineel

11 reacties

Beste runar.arvesen,

Gaat het om twee papieren tickets (éénmaige ov-chipkaarten)? Dan dien je deze met uitleg en IBAN op te sturen naar NS Klantenservice.
Wanneer het om een reis met een ov-chipkaart gaat kan ik je ook helpen.

Did you bought two papertickets (onetime ov-chipcards)? Then you have to send these with an explanation and IBAN to NS Customerservice.
When it is a journey with the ov-chipcard i can help your further.

In het algemeen: Bij vertraging kun je natuurlijk altijd aanspraak maken op een vergoeding volgens de voorwaarden van de regeling 'Geld terug bij Vertraging'.
Klaas Jan, schrap alsjeblieft die eenmalige OV chipkaart uit je antwoorden.

Die bestaan niet, zoals al eerder gezegd.
Dat vind jij misschien macca. Ik niet. http://www.ns.nl/reizigers/ovchipkaart/kaartkeuze/eenmalige-chipkaart.html
Kan je niet goed lezen ?

Misschien voel je je nu beledigd, maar ik wijs je gewoon op een (repeterende) fout en dan ga je bijdehand lopen doen met links die mijn gelijk bewijzen....

Gewoon die tweede regel van reactie 3 lezen....
Ik vind inderdaad dat je een behoorlijk beledigende ondertoon in de berichten hebt. En ik ben helemaal niet bijdehand bezig. Ik noem het een éénmalige ov-chipkaart omdat ik vind dat ik het een éénmalige ov-chipkaart kan noemen. Jij hebt daar een andere mening over. Ik geef een link waarbij ook onze website spreekt van een éénmalige ov-chipkaart. Meer niet.
Maar ik zal het niet meer noemen en het een chipkaart noemen.
Ik voel mij eerder beledigd dat je mij een link stuurt die nog steeds mijn gelijk bewijst.

Ik geef geen mening, ik geef gewoon een feit.

Jullie website spreekt nergens over een eenmalige OV chipkaart omdat die simpelweg niet bestaan.
Je kunt inderdaad iedereen altijd aanvallen op iedere komma of letter. Bij deze. Ik had ongelijk dat ik het over een éénmalige ov-chipkaart had in plaats van een éénmalige chipkaart. Mijn nederige excuses.
Hello Klaas Jan

thanks for Your information and answer..............
We bought one time chipkart.........
Is it possible to email this to an adress or I need tyo make a letter?
You'll have to enclose the original one-time chipcards, so you need to send an old-fashioned letter in an envelope with a stamp on it.

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht
You'll have to enclose the original one-time chipcards, so you need to send an old-fashioned letter in an envelope with a stamp on it.

NS Klantenservice
Postbus 2372
3500 GJ Utrecht

Dankjewel:-)

Reageer