beantwoord

reis

• 11 februari 2020
  • 10 reacties
  • 98 Bekeken

Vraag 1: Ik heb net een e ticket gekocht op de ns app, maar er staat geen tijd bij, kan zelf een tijd kiezen om te vertrekken? 

Vraag 2: kan ik met 1 e ticket ook gewoon meerdere keren overstappen om aan te komen op mijn bestemming?

icon

Beste antwoord door Momo 11 februari 2020, 18:21

Alleen de datum staat vast en is niet te wijzigen, de tijd van reizen maakt niet uit, dat mag de hele dag tot zelfs 04:00 uur 's nachts.

Overstappen mag gewoon, je mag zelfs je reis onderbreken, zolang je maar de route volgt van de reisplanner en niet omreist. 

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Alleen de datum staat vast en is niet te wijzigen, de tijd van reizen maakt niet uit, dat mag de hele dag tot zelfs 04:00 uur 's nachts.

Overstappen mag gewoon, je mag zelfs je reis onderbreken, zolang je maar de route volgt van de reisplanner en niet omreist. 

Hallo Daemis en welkom bij de NS Community,

Bedankt voor het antwoord, Momo. Kan je je zo redden, Daemis?

Dankjewel!

Ik kan alleen niet zien waar ik moet overstappen of op welk spoor ik moet zijn

Welke reis wil je exact maken en hoe laat wil je vertrekken?

Van Apeldoorn naar Krommenie Assendelft 19:14

Morgen?

14 februari

Je zal je reis dan beginnen in Apeldoorn waar op spoor 1 de trein naar Schiphol vertrekt. Je dient in Duivendrecht over te stappen van spoor 4 naar spoor 5. Daar heb je helaas 18 minuten de tijd voor. Je zal dan om 21:07 in Krommenie -Assendelft aankomen.

Echt bedankt!

Reageer