beantwoord

Reis advies

• 22 maart 2017
  • 4 reacties
  • 71 Bekeken

1x in de week neem ik de trein van venray naar weert en terug. Is hier een voordelige mogelijkheid dan elke week dit traject te nemen. Heb al weekend vrij abbonement met doordeweeks 40% korting
icon

Beste antwoord door Thomas NS 22 maart 2017, 21:42

Hallo Reggie1987 en welkom op het NS Serviceforum.

Wij verstrekken geen TrajectVrij abonnement die rendabel is voor 1x per week reizen op dit traject. Daar zou je je blauw aan betalen.
Wat ik je adviseer is eenvoudigweg op saldo te reizen als je in de daluren reist (40% korting op jouw reis betekent dat je voor een enkele reis €8,10 betaalt). Een apart abonnement hiervoor aanschaffen is mijns inziens niet nodig.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Hallo Reggie1987 en welkom op het NS Serviceforum.

Wij verstrekken geen TrajectVrij abonnement die rendabel is voor 1x per week reizen op dit traject. Daar zou je je blauw aan betalen.
Wat ik je adviseer is eenvoudigweg op saldo te reizen als je in de daluren reist (40% korting op jouw reis betekent dat je voor een enkele reis €8,10 betaalt). Een apart abonnement hiervoor aanschaffen is mijns inziens niet nodig.
Oke dank je wel voor de antwoord.
Reputatie 6
Badge +1
Nee inderdaad, als u 1x in de week deze relatief korte reis maakt bent u met Weekend Vrij of Dal Voordeel toch echt het goedkoopste uit. Alle andere abonnementen zijn bedoeld voor mensen die vaker en/of verder reizen.
Soms zijn actiekaartjes van Blokker Ah. Hema, etc. voordeliger als u de ochtendspits kan vermijden, een andere optie schiet mij op dit moment niet te binnen. 😉

Reageer