beantwoord

reis met de fiets

• 3 december 2019
  • 4 reacties
  • 90 Bekeken

Ik heb voor vandaag dinsdag een kaartje gekocht alleen ben een beetje laat achtergekomen dat het me niet lukt om vandaag met de trein te reizen dus is het mogelijk om hem naar donderdag te verplaatsen of mn geld terug te krijgen?

Gr 

Thomas

icon

Beste antwoord door MoDe 3 december 2019, 08:41

Als je een e-ticket hebt gekocht dan is deze alleen vandaag geldig. Er wordt geen geld terug gegeven en er is geen wijziging mogelijk'.

Er kan niet gecontroleerd worden of deze toch gebruikt is.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Als je een e-ticket hebt gekocht dan is deze alleen vandaag geldig. Er wordt geen geld terug gegeven en er is geen wijziging mogelijk'.

Er kan niet gecontroleerd worden of deze toch gebruikt is.

Reputatie 7
Badge

@Totoyouknow  Voor alle duidelijkheid, wijzigen van datum is dus ook niet mogelijk, zie de voorwaarden e-ticket. 

Reputatie 6
Badge

Kan er bij een papieren dagkaart fiets eigenlijk wel gecontroleerd worden of je hem gebruikt hebt? Je kunt er immers niet mee in- of uitchecken, of is dit inmiddels veranderd?

Kan er bij een papieren dagkaart fiets eigenlijk wel gecontroleerd worden of je hem gebruikt hebt? Je kunt er immers niet mee in- of uitchecken, of is dit inmiddels veranderd?

Nee, dat is inderdaad niet mogelijk, met een Fietskaart Dal wordt er nog steeds niet ingecheckt. De enige restitutie die ik mogelijk zie bij een Fietskaart Dal is wanneer het als papieren ticket gekocht is voor een datum in de toekomst en het wordt ingeleverd bij een balie.

Reageer