beantwoord

Reis met E- ticket hoe kun je dan gratis op P&Rbstaan

• Intercity
  • 8 reacties
Je hebt een E-ticket. Je staat bij P&R. Je reist dus niet met OV kaart. Moet je dan gewoon betalen?
icon

Beste antwoord door Hertog 15 juli 2014, 16:29

Q-Park geeft korting op de parkeerkosten als je met de OVC hebt gereisd.
Zie hun website
Bekijk origineel

10 reacties

Bij de meeste stations moet betaald worden voor het parkeren. Ook wanneer met een NS-abonnement gereisd wordt. Er wordt dan vaak een korting berekend. Ik ken zo geen stations waar het parkeren gratis is met een OV-chipkaart, maar misschien dat u kunt vertellen over welk station u het exact hebt. Indien u met een e-ticket reist kunt u in elk geval geen gebruik maken van parkeren met korting.
Q-Park geeft korting op de parkeerkosten als je met de OVC hebt gereisd.
Zie hun website
Bij de meeste stations moet betaald worden voor het parkeren. Ook wanneer met een NS-abonnement gereisd wordt. Er wordt dan vaak een korting berekend. Ik ken zo geen stations waar het parkeren gratis is met een OV-chipkaart, maar misschien dat u kunt vertellen over welk station u het exact hebt. Indien u met een e-ticket reist kunt u in elk geval geen gebruik maken van parkeren met korting.
Bij de meeste stations moet betaald worden voor het parkeren. Ook wanneer met een NS-abonnement gereisd wordt. Er wordt dan vaak een korting berekend. Ik ken zo geen stations waar het parkeren gratis is met een OV-chipkaart, maar misschien dat u kunt vertellen over welk station u het exact hebt. Indien u met een e-ticket reist kunt u in elk geval geen gebruik maken van parkeren met korting. rotterdam-alexander
Rotterdam-alexander.
Je houdt je parkeerkaart voor de automaat. Vervolgens je OV kaart en daarmee wordt het te betalen bedrag 0 euro.
Werkt perfect
Als u met een papieren kaartje (dus ook e-ticket) reist, betaalt u bij P+R Rotterdam Alexander het normaal geldende tarief.
Danku voor de informatie
Badge
Wat Hertog aangeeft, klopt. Q-Park geeft korting op de parkeerkosten als je met de OV- chipkaart hebt gereisd.
Maar Leny, daar gaat het hier niet om!!! Lees dat topic dan eerst, voordat je met een antwoord komt dat nergens op slaat.
Badge
De Luchtmacht, uiteraard heb ik het topic gelezen! Daarna gaf ik aan dat Q-Park korting geeft op de parkeerkosten als je met de OV- chipkaart hebt gereisd.
Of in andere woorden:

Reis je met een E-ticket? Dan ontvang je geen korting bij Q-park

Reageer