beantwoord

Reis onderbreken bij e-ticket enkele reis

• 3 februari 2017
  • 2 reacties
  • 1664 Bekeken

Volgens de voorwaarden van het e-ticket enkele reis mag men de reis onderbreken, zolang hij maar binnen dezelfde dag wordt afgemaakt. Hoe werkt dit bij een onderbreking op een station met gesloten toegangspoortjes? Ik check in met de barcode op het e-ticket bij het vertrekstation; vervolgens moet ik op het tussenstation uitchecken om het poortje te openen; wanneer ik mijn reis wil hervatten, kan ik dan het toegangspoortje weer openen met hetzelfde e-ticket? Of 'denkt' het poortje dat mijn enkele reis is beƫindigd zodra ik uitcheck op een station? Ik wil voorkomen dat ik straks een extra ticket moet kopen om het station weer binnen te komen.

Orni
icon

Beste antwoord door mrfreeze 3 februari 2017, 14:52

Met een e-ticket check je niet in of uit, er zit alleen een code op om poortjes te openen, maar daar wordt verder niks mee geregistreerd. Je kunt dus gewoon het station uit en weer in.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Met een e-ticket check je niet in of uit, er zit alleen een code op om poortjes te openen, maar daar wordt verder niks mee geregistreerd. Je kunt dus gewoon het station uit en weer in.
Welkom op het forum Orni. Leuk dat je je op het forum hebt aangemeld! In navolging van mrfreeze kan ik bevestigen dat de barcode op het e-ticket slechts fungeert als sleutel. Je kunt je enkele reis dus onderbreken en later hervatten, zolang je maar binnen de grenzen van het traject reist.

Reageer