beantwoord

Reisgegevens foutief ingevuld op E-ticket

  • 27 december 2019
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

We hebben verkeerde reisgegevens ingevuld voor ons E-ticket voor 28 december.

De ticket nummers zijn:15479682 en 15479681

De juiste reisgegevens zijn:

enkele reis van Groningen CS naar Leiden CS.

Ik hoop van u te horen of dit nog gewijzigd kan worden

Groeten,

Petra Kremer

icon

Beste antwoord door Tochjo 27 december 2019, 11:15

Alleen als u de e-tickets nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Het is niet mogelijk om de gegevens op een e-ticket te wijzigen of geld terug te krijgen voor een e-ticket dat al is gedownload. NS kan namelijk (nog) niet controleren of u niet toch het ticket hebt afgedrukt en ermee gaat reizen. Zou u het traject nog kunnen wijzigen, dan zou u twee reizen kunnen maken voor de prijs van één. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. U zou in die gevallen hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

Alleen als u de e-tickets nog niet gedownload hebt en niet in de app hebt geladen, kunt u hiervoor rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice.

Het is niet mogelijk om de gegevens op een e-ticket te wijzigen of geld terug te krijgen voor een e-ticket dat al is gedownload. NS kan namelijk (nog) niet controleren of u niet toch het ticket hebt afgedrukt en ermee gaat reizen. Zou u het traject nog kunnen wijzigen, dan zou u twee reizen kunnen maken voor de prijs van één. Zou u uw geld terug kunnen krijgen, dan zou u gratis kunnen reizen. U zou in die gevallen hoogstens nog rechtstreeks contact kunnen opnemen met de klantenservice om te zien of men uit coulance bereid is u tegemoet te komen, maar ik zou daar niet te veel van verwachten.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer