beantwoord

Reishistorie is niet meer te zien op mijnns

• 2 juni 2014
  • 1 reactie
  • 350 Bekeken

Sinds een aantal weken geeft mijnns een foutmelding, als ik mijn reishistorie wil inzien. De foutmelding is als volgt:
"Mijn reishistorie
Er is een fout opgetreden bij het ophalen van uw gegevens. Probeert u het later nog eens. "
Op verschillende momenten heb ik het inmiddels geprobeerd, het resultaat blijft hetzelfde.
Daarvoor had ik geen enkel probleem met het opvragen. Inmiddels heb alle stappen opnieuw doorlopen, de kaart opnieuw gekoppeld, maar ik blijf de foutmelding houden. Hoe kan ik mijn historie inzien?
icon

Beste antwoord door Leny NS 2 juni 2014, 15:06

Dewekker, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat je je reishistorie niet kan inzien. Ik heb het voor je nagevraagd, maar momenteel heeft MijnNS geen storing. Ook ik kan mijn eigen reishistorie inzien. Wil je de volgende stappen eens proberen...

1. inloggen op MijnNS

2. klik op 'mijn producten'

3. klik daarna op 'aanvraag inzien reisgegevens'.

Als het goed is, kan je daarna je reisgegevens weer inzien.

Laat het ons aub weten of het gelukt is. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge
Dewekker, welkom op het forum. Vervelend om te lezen dat je je reishistorie niet kan inzien. Ik heb het voor je nagevraagd, maar momenteel heeft MijnNS geen storing. Ook ik kan mijn eigen reishistorie inzien. Wil je de volgende stappen eens proberen...
1. inloggen op MijnNS
2. klik op 'mijn producten'
3. klik daarna op 'aanvraag inzien reisgegevens'.
Als het goed is, kan je daarna je reisgegevens weer inzien.
Laat het ons aub weten of het gelukt is. Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'.

Reageer