beantwoord

Reishistorie Jaartrajectkaart inzien

• 3 november 2014
  • 1 reactie
  • 170 Bekeken

In oktober heb ik een 'kaartje' gekocht via de automaat met mijn jaartrajectabonnement. Op dat moment kon de bon niet geprint worden. Nu wil ik graag mijn reishistorie inzien om de kosten te kunnen declareren. Op Mijn NS kan ik echter geen reishistorie inzien van reizen gemaakt met mijn jaartrajectkaart. De kaart staat wel bij 'mijn producten'. Reishistorie is niet zichtbaar. Hoe kan ik toch reishistorie inzien/ kosten declareren?
icon

Beste antwoord door Inge NS 3 november 2014, 18:27

Welkom op het forum Miriam!

Ik begrijp uit je bericht dat het gaat om een reis buiten je vaste traject die je als enkele reis of retour met 40% korting op je Jaartrajectkaart hebt geladen? In dat geval ontvang ik graag een privébericht van je met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en kaartnummer Ik ga dan kijken of ik iets voor je kan betekenen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom op het forum Miriam!

Ik begrijp uit je bericht dat het gaat om een reis buiten je vaste traject die je als enkele reis of retour met 40% korting op je Jaartrajectkaart hebt geladen? In dat geval ontvang ik graag een privébericht van je met daarin je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en kaartnummer Ik ga dan kijken of ik iets voor je kan betekenen.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Reageer