beantwoord

Reiskaart E-ticket, is het mogelijk om geld op te nemen of een kaart in te wisselen voor één persoon?

• 31 mei 2019
  • 2 reacties
  • 180 Bekeken

Beste
Ik heb een reiskaart gekocht verplicht met iemand
De prijs van een kaart 11,58 Is het mogelijk om geld op te nemen of een kaart in te wisselen voor één persoon?
Ik ga reizen op 1.06.2019 Ik wilde met mijn vriend meegaan, maar mijn vriend had op dezelfde dag een baan

Mijn order nem: XXX
Met vriendelijke groet .
Firas Alowidat
icon

Beste antwoord door Thom 31 mei 2019, 01:48

Als het een kaartje uit de automaat is dan kunt u het de dag na geldigheid inleveren op een loket. Is het een e-ticket dan krijgt u helaas niets terug. Ik vrees dat uw kaartje een e-ticket is. als u de ticket nog niet heeft geopend, kunt u Klantenservice bellen, ze zijn er nu ook. Zijn de tickets wel geopend, dan zijn uw kansen zeer gering.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Als het een kaartje uit de automaat is dan kunt u het de dag na geldigheid inleveren op een loket. Is het een e-ticket dan krijgt u helaas niets terug. Ik vrees dat uw kaartje een e-ticket is. als u de ticket nog niet heeft geopend, kunt u Klantenservice bellen, ze zijn er nu ook. Zijn de tickets wel geopend, dan zijn uw kansen zeer gering.
Goedemorgen Firas Alowidar, en welkom bij de NS Community.

Ik heb je ordernummer weggehaald, om te voorkomen dat er misbruik van wordt gemaakt.
Als je het E-ticket al verzilverd en geopend hebt, dan kan het ticket niet meer ongeldig worden gemaakt. Als je dat nog niet hebt gedaan, dan kan je het beste het advies van Thom opvolgen en contact opnemen met de klantenservice, telefonisch of via chat of Social Media.

Reageer