beantwoord

Reizen met ICE via student ov en 1e klas upgrade kaartje

• 20 mei 2019
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Binnenkort ben ik van plan om met de ICE te reizen van Amsterdam centraal naar Utrecht centraal.

Ik heb een paar vragen daarover:
1. Moet ik met een studenten ov een toeslag betalen tussen Amsterdam C en Utrecht C?

2. Is het mogelijk om met de 1e klas te reizen door middel van het gratis 1e klas upgrade kaartje die je bij de spoorpakkers krijgt?

3. Zijn er op zaterdag 25 mei werkzaamheden voor de ICE tussen Amsterdam c en utrecht c?

M.V.G,

Julian
icon

Beste antwoord door Jurgen 20 mei 2019, 16:04

Volgens de pagina "Toeslag ICE" is een toeslag niet nodig bij een studentenreisproduct. De 1e klas upgrade is wel te combineren met je studenten-OV, maar alleen op zaterdag en zondag. Komend weekend zijn er wel werkzaamheden op het traject van de ICE, maar alleen op het Duitse gedeelte. In Nederland heb je daar dus geen last van.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 1
Volgens de pagina "Toeslag ICE" is een toeslag niet nodig bij een studentenreisproduct. De 1e klas upgrade is wel te combineren met je studenten-OV, maar alleen op zaterdag en zondag. Komend weekend zijn er wel werkzaamheden op het traject van de ICE, maar alleen op het Duitse gedeelte. In Nederland heb je daar dus geen last van.
Fijn om te horen. Bedankt voor je spoedige antwoord 🙂

Reageer