beantwoord

reizen met trein en parkeren op q park

• 3 juni 2015
  • 1 reactie
  • 158 Bekeken

Wanneer u met een e-ticket reist, komt men dus niet in aanmerking voor korting en wordt deze ook niet achteraf toegekend. Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, mocht u echter nog vragen hebben, hoor ik dat graag. Wanneer u uw e-ticket op uw OV kaart laat zetten, krijgt u wel korting > inderdaad. Het systeem kan geen papieren ticket scannen/lezen en op verzoek van > de NS krijgt men alleen korting wanneer men reist m.b.v een OV chipkaart. Dit > is om het gebruik van deze pas te stimuleren. > > Met vriendelijke groet > Q-Park Nederland >
dank voor de uitleg vlg keer zet ik hem op de ov-chip krt de NS zou dit zelf ook wel mogen zeggen als je een ticket koopt . zal dit doorgeve. mijn vraag is dus : waarom zegget de NS dit niet als ik een e-ticket betsel?
icon

Beste antwoord door Jan NS 3 juni 2015, 18:27

Welkom sheanne, jammer dat je niet wist dat je alleen korting krijgt bij Q-Park als je reist met een ov-chipkaart. Hier lees je alles over parkeren met korting bij Q-Park. Zowel de titel als de eerste dikgedrukte blauwe tekst geven duidelijk aan dat het in combinatie met in- en uitchecken met de ov-chipkaart gaat. Gelukkig weet je dit nu voor de volgende keer.
Bekijk origineel

1 reactie

Welkom sheanne, jammer dat je niet wist dat je alleen korting krijgt bij Q-Park als je reist met een ov-chipkaart. Hier lees je alles over parkeren met korting bij Q-Park. Zowel de titel als de eerste dikgedrukte blauwe tekst geven duidelijk aan dat het in combinatie met in- en uitchecken met de ov-chipkaart gaat. Gelukkig weet je dit nu voor de volgende keer.

Reageer