beantwoord

Reizigers meenemen met 40% korting

• 10 juli 2015
  • 2 reacties
  • 185 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Voorheen kon ik bij de kaartautomaat een kaartje kopen met 40% korting voor medereizigers. Nu kan dit niet meer bij de automaat (en ook niet aan het loket). Hoe kan ik een kaartje kopen met 40% korting voor iemand die met mij mee reist?
icon

Beste antwoord door Tochjo 10 juli 2015, 14:42

Niet. Die persoon moet een eigen OV-chipkaart hebben (persoonlijk of anoniem) en daarop het product Samenreiskorting laden. Zie www.ns.nl/samenreiskorting voor meer informatie.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Niet. Die persoon moet een eigen OV-chipkaart hebben (persoonlijk of anoniem) en daarop het product Samenreiskorting laden. Zie www.ns.nl/samenreiskorting voor meer informatie.
Het is sinds de invoering van de eenmalige chipkaart niet meer mogelijk on aan het loket of kaartautomaat een kaartje met korting te kopen.
Korting kan alleen bij reizen met een OV-Chipkaart. Voor de max. 3 mede reizigers die met u mee reizen kunnen zij via de kaartautomaat samenreiskorting activeren. Daarmee reizen ze een ENKELE reis met korting mee. Voor de terugweg zal de samenreiskorting opnieuw geactiveerd moeten worden!

Reageer