beantwoord

restitutie dubbele betaling

  • 27 september 2015
  • 1 reactie
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Door een hapering van de betaalfunctie heb ik op 26 september een enkele reis Amsterdam-Tienen (B) 2 keer betaald. Graag restitutie op mijn ING rekening.
icon

Beste antwoord door Brian NS 28 september 2015, 08:53

Beste fiamma2002,

Welkom op het NS serviceforum. Gaat het om een e-ticket die je 2x hebt betaald? De klantenservice kan dat voor je rechtzetten. Aan de hand van het e-mailadres waarop je de tickets hebt besteld, kunnen zij bij een dubbele bestelling het teveel betaalde bedrag naar je terugstorten.
Bekijk origineel

1 reactie

Beste fiamma2002,

Welkom op het NS serviceforum. Gaat het om een e-ticket die je 2x hebt betaald? De klantenservice kan dat voor je rechtzetten. Aan de hand van het e-mailadres waarop je de tickets hebt besteld, kunnen zij bij een dubbele bestelling het teveel betaalde bedrag naar je terugstorten.

Reageer