beantwoord

Restitutie groepsticket daluren

• 20 maart 2020
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

Omwille van de Coronacrisis en het feit dat we vanuit België niet meer naar het buitenland mogen reizen (niet-essentiële reizen), kunnen we onze schoolreis naar Amsterdam (vanuit Maastricht) niet laten doorgaan. Ik bestelde op 2 maart groepstickets daluren voor onze leerlingen. In de voorwaarden van deze tickets vind ik dat e-tickets niet van datum kunnen veranderd worden - restitutie niet mogelijk is. Kan iemand mij zeggen of er omwille van de Coronacrisis speciale maatregelen zijn van NS op dit vlak?

Alvast bedankt!

icon

Beste antwoord door loklok8 20 maart 2020, 20:23

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice, om te kijken welke regelingen er voor u getroffen kunnen worden.

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook, omdat u hier doorgaans sneller een antwoord krijgt. Uiteraard is telefonisch contact ook mogelijk op 030 751 51 55 / +31 (0) 30 751 51 55

Houdt er rekening mee dat het drukker kan zijn bij de klantenservice en het dus mogelijk langer duurt voordat u een reactie ontvangt.

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +1

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice, om te kijken welke regelingen er voor u getroffen kunnen worden.

U kunt het beste contact opnemen met de klantenservice via de chat door op 'Chat met NS' te drukken of via Twitter/Facebook, omdat u hier doorgaans sneller een antwoord krijgt. Uiteraard is telefonisch contact ook mogelijk op 030 751 51 55 / +31 (0) 30 751 51 55

Houdt er rekening mee dat het drukker kan zijn bij de klantenservice en het dus mogelijk langer duurt voordat u een reactie ontvangt.

Dankjewel voor de info!

Reageer