beantwoord

Restitutie niet gebruikte (en niet opgehaalde) dagkaart

  • 27 juni 2016
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Beste NS,

Zaterdag (25-06) heb ik een ticket gekocht en voor ophalen naar mijn OV kaart laten sturen om zondag 26-06 te gebruiken.
Ik ben echter op zondag ziek geworden en kon niet reizen. Ik heb en dan ook mijn bestelling met mijn OV kaart niet opgehaald.
Is het mogelijk om het betaalde geld hier van terug te krijgen (aangezien ik kan aantonen dat ik daadwerkelijk het ticket niet heb opgehaald)?

Met vriendelijke groeten,
Colinda
icon

Beste antwoord door Janou NS 1 juli 2016, 11:57

Ik heb inmiddels met Colinda gesproken via privéberichten en aan de hand van de gegevens die zij mij heeft gegeven kon ik achterhalen dat zij de e-ticket niet heeft geopend = dus niet gebruikt. Ik mag in dit geval na de reisdatum haar geld terug storten en dat is natuurlijk wat ik bij haar heb gedaan.
Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb inmiddels met Colinda gesproken via privéberichten en aan de hand van de gegevens die zij mij heeft gegeven kon ik achterhalen dat zij de e-ticket niet heeft geopend = dus niet gebruikt. Ik mag in dit geval na de reisdatum haar geld terug storten en dat is natuurlijk wat ik bij haar heb gedaan.
Beste NS,

Zaterdag (25-06) heb ik een ticket gekocht en voor ophalen naar mijn OV kaart laten sturen om zondag 26-06 te gebruiken.
Ik ben echter op zondag ziek geworden en kon niet reizen. Ik heb en dan ook mijn bestelling met mijn OV kaart niet opgehaald.
Is het mogelijk om het betaalde geld hier van terug te krijgen (aangezien ik kan aantonen dat ik daadwerkelijk het ticket niet heb opgehaald)?

Met vriendelijke groeten,
Colinda


Hallo Colinda en welkom op het NS service forum. Zou jij mij een privébericht willen sturen met je emailadres? Dan ga ik voor je kijken wat mogelijk is. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam te klikken en vervolgens "stuur bericht".

Reageer