beantwoord

restitutie ongebruikte dagretour gekocht als eenmalige chipkaart

• 16 maart 2017
  • 4 reacties
  • 199 Bekeken

Op 8 maart kocht ik in de automaat CS Groningen 's avonds ca. 21.30 u. een dagretour Gron-Lunetten om de volgende dag 's ochtend te gebruiken (kaart nr. *verwijderd door moderator*). Zonder zelf een datum te kiezen. De volgende ochtend (9 maart) bleek bij het inchecken dat het kaartje afgegeven was om te gebruiken op 8 maart. Dus heb ik een nieuw kaartje gekocht. Kunt u mij de kosten van het ongebruikte kaartje 1e klas € 84,60 restitueren ? Hoe moet ik u het ongebruikte kaartje toesturen ?
Vriendelijke groet,
kees de jong
icon

Beste antwoord door Annewil NS 24 april 2017, 09:05

Hoi Kees58, ik heb nog geen privébericht van je mogen ontvangen. Je mag deze alsnog sturen als je dat wil.

Voor de meelezers: Een ticket uit de kaartautomaat kun je op de datum van vandaag of morgen zetten. Wanneer je een foutief ticket aanschaft en je deze niet gebruikt kun je contact opnemen met de Klantenservice via een van deze kanalen. Er kan dan gekeken worden of er uit coulance restitutie mogelijk is.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi kees58, welkom op het NS Serviceforum.

Vervelend dat het ticket per ongeluk de verkeerde datum had. Bij het kopen van een ticket moet je kiezen of je een ticket wil hebben voor vandaag of morgen. Wil je mij een privébericht sturen met je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum, kaartnummers van de eenmalige chipkaarten en je IBAN? Dan ga ik voor je kijken of er iets mogelijk is. Ik zie je bericht graag tegemoet!
Hallo Kees58, ik heb nog geen privébericht van je mogen ontvangen. Deze mag je alsnog sturen en dan ga ik kijken of er iets mogelijk is. Mocht je dit al op een andere manier opgelost hebben dan hoor ik het ook graag.
Hoi Kees58, ik heb nog geen privébericht van je gezien. Kan ik deze nog verwachten?
Hoi Kees58, ik heb nog geen privébericht van je mogen ontvangen. Je mag deze alsnog sturen als je dat wil.

Voor de meelezers: Een ticket uit de kaartautomaat kun je op de datum van vandaag of morgen zetten. Wanneer je een foutief ticket aanschaft en je deze niet gebruikt kun je contact opnemen met de Klantenservice via een van deze kanalen. Er kan dan gekeken worden of er uit coulance restitutie mogelijk is.

Reageer