beantwoord

Restitutie online

• 14 mei 2015
  • 1 reactie
  • 132 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Vanaf wanneer kan ik reiskosten online restitueren? Bij de GVB kan dit bijvoorbeeld al langer. Nu geef ik mijn restituties nog telefonisch door wat erg tijdrovend is. Belangrijker nog is dat ik geen bevestiging krijg dat mijn restitutie is verwerkt. Waardoor het voor mij lastig is aan te tonen dat mijn restitutie nog niet is over gemaakt. Daarnaast duurt het tot 4 weken voordat het geld naar mij is teruggeboekt op mijn bank rekening. Waarom duurt dat zo lang en kan dat niet direct worden teruggeboekt?
icon

Beste antwoord door Keuzereiziger 14 mei 2015, 16:00

Na 24 (of soms 48) uur kunt u via Mijn NS online restitutie aanvragen bij vertraging. U kunt gewoon uw reisgegevens inzien, en per reis aangeven dat u vertraging had. Vervolgens komen uw meldingen bij 'mijn claims'.

Die termijn van vier weken schijnt niet snel te kunnen veranderen, ook mensen die hun abonnement annuleren en tientallen of honderden euro's tegoed hebben van NS moeten soms lang wachten...
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +1
Na 24 (of soms 48) uur kunt u via Mijn NS online restitutie aanvragen bij vertraging. U kunt gewoon uw reisgegevens inzien, en per reis aangeven dat u vertraging had. Vervolgens komen uw meldingen bij 'mijn claims'.
Die termijn van vier weken schijnt niet snel te kunnen veranderen, ook mensen die hun abonnement annuleren en tientallen of honderden euro's tegoed hebben van NS moeten soms lang wachten...

Reageer