Restitutie treinkaartjes

• 26 July 2015
  • 4 reacties
  • 237 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Geachte klantenservice op 25 juli JL kocht ik drie 3 retour treinkaartjes Den-haag / Rotterdam . vanwege de storm en rukwinden
werd er de code ROOD ingesteld, en reden er ook geen treinen naar Rotterdam en nu zit ik met de treinkaartjes die ik niet meer kan gebruiken want ze zijn alleen op 25 juli geldig. ik zou willen weten als ik recht heb op restitutie het gaat om een bedrag van
15 euro en veertig cent een volwassen en twee Railrunners bij voorbaat dank M.V.G. R.Aikman.

4 reacties

Daarvoor kun je, volgens mij, het beste de originele kaartjes met een begeleidend schrijven opsturen naar de klantenservice.
Reputatie 1
Badge
Meldt daarbij dan, dat U een beroep wilt doen op de Europese regeling voor afbreken reis met te verwachten vertraging van meer als 1 uur. Gebruik GEEN formulier-dat wordt automatisch afgewezen. Zelfs vele NS-medewerkers zijn nog steeds niet van deze bepaling op de hoogte gebracht door hun baas.
Welkom op het forum rene20!

Vervelend dat je gisteren niet je treintickets hebt kunnen gebruiken vanwege de uitval door de zomerstorm. Als je de e-tickets al had gedownload, kan je inderdaad schriftelijk een verzoek voor coulance indienen. Vergeet in je brief niet je adresgegevens en IBAN te noteren en stuur alle e-tickets mee. Je kunt je schrijven richten aan: NS Klantenservice Postbus 2372 3500GJ te Utrecht.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Reputatie 6
Ik was te snel.

Reageer