beantwoord

Restitutie van een ongebruikt kaartje

• 28 mei 2019
  • 4 reacties
  • 188 Bekeken

Omdat er vandaag 28-05-19 gestaakt wordt, eas ik genoodzaakt om gisteravond al een hotel op te zoeken nabij schiphol om vandaag op tijd mijn vlucht te kunnen halen.
En had daarom eerder die dag al een electronische ticket gekocht. (Harlingen Schiphol)
Echter doordat ik het een aanbod kreeg van en goede kennis die mij naar het hotel wilde brengen kon ik daardoor mijn reistijd enorm verkorten en dus ook later van huis te kunnen gaan. Ook omdat op het traject Leeuwarden Meppel geen treinen rijden.
Vraag is of ik restitutie kan ontvangen van mijn niet gebruikte ticket

Vrgr
Sann
icon

Beste antwoord door Denice NS 28 mei 2019, 11:21

Welkom bij de Community, Symadysy.

Ik begrijp dat je vanwege de staking van vandaag een dag eerder met de trein op pad zou gaan maar dat een kennis bereidt was je te brengen met de auto. Wat fijn zeg! Wat je ongebruikte ticket betreft kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze Chat. Dan kan er worden gekeken op welke manier we je eventueel tegemoet kunnen komen.

Laat je weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2
Waarom koopt u op 27 mei een treinkaartje voor 28 mei, terwijl al weken bekend is dat er die dag gestaakt gaat worden?
Ik koop op de 27ste een kaartje voor diezelfde dag omdat het al "weken" bekend is dat er de 28ste gestaakt wordt. En ik de 28ste naar schiphol moet
Wellicht dat dit niet echt duidelijk naar voren kwam in mijn verhaal....
Reputatie 2
Ok, sorry, duidelijk
Welkom bij de Community, Symadysy.

Ik begrijp dat je vanwege de staking van vandaag een dag eerder met de trein op pad zou gaan maar dat een kennis bereidt was je te brengen met de auto. Wat fijn zeg! Wat je ongebruikte ticket betreft kan je het beste even contact opnemen met onze Klantenservice. Dit gaat het snelste via Facebook, Twitter of onze Chat. Dan kan er worden gekeken op welke manier we je eventueel tegemoet kunnen komen.

Laat je weten of het gelukt is?

Reageer