beantwoord

Restitutie voor los kaartje

• 24 april 2019
  • 4 reacties
  • 136 Bekeken

Ik heb vandaag perongelijk een los kaartje van denhaag hs naar Schiedam centrum gekocht. Dit was niet de bedoeling, ik moet namelijk naar Utrecht maar zat naar de verkeerde reis te kijken. Is er een mogelijkheid dat ik mijn geld terug zou kunnen krijgen en zelf een nieuw kaartje naar Utrecht kan kopen?

Mvg Maaike Helleman
icon

Beste antwoord door MoDe 24 april 2019, 11:17

Een chipkaartje uit de automaat kan vanaf de datum dat hij geldig is teruggebracht worden naar de servicebalie/loket. Zij kunnen controleren of hij gebruikt is. Voor een ongebruikt chipkaartje kun je je geld terugkrijgen.
Voor eenmaal gekochte e-tickets is geen restitutie mogelijk. Heeft u het ticket nog niet gedownload dan kan de klantenservice mogelijk nog wat voor je doen. Neem daarom contact met de NS klantenservice op.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge
Betreft het een kaartje uit de automaat, of een e-ticket?
Betreft het een kaartje uit de automaat, of een e-ticket?
Een E-ticket
Reputatie 7
Badge +3
Een chipkaartje uit de automaat kan vanaf de datum dat hij geldig is teruggebracht worden naar de servicebalie/loket. Zij kunnen controleren of hij gebruikt is. Voor een ongebruikt chipkaartje kun je je geld terugkrijgen.
Voor eenmaal gekochte e-tickets is geen restitutie mogelijk. Heeft u het ticket nog niet gedownload dan kan de klantenservice mogelijk nog wat voor je doen. Neem daarom contact met de NS klantenservice op.
Hallo MaaikK en welkom bij de NS Community.

Zoals MoDe al aangeeft is er voor een E-ticket helaas geen restitutie mogelijk tenzij je het ticket niet hebt geopend/gedownload/geactiveerd. Onze Klantenservice kijkt graag met je mee of dat het geval is. In de meeste situaties is het antwoord op een verzoek tot restitutie helaas negatief. Neem contact op via de Live Chat of Sociale Media voor een snelle reactie.

Reageer