beantwoord

Restitutie voor niet gebruikt ticket.

• 23 mei 2019
  • 1 reactie
  • 116 Bekeken

onlangs heb ik een kaartje gekocht van 6 euro van kapelle naar krabbendijke en terug, een retour dus.
ik heb de mail zover gehad met de link naar het activeren van het treinkaartje maar die werkte niet. nu is het kaartje verlopen en ik kan hem niet meer gebruiken, zou ik mijn geld terug kunnen krijgen daarvoor.
icon

Beste antwoord door Jouke NS 23 mei 2019, 17:56

Hallo martijn m en welkom bij de NS Community.

Als je het ticket niet kon activeren is de kans aanwezig dat je restitutie kunt krijgen. Ik durf op dit moment even niks te garanderen, daarvoor heb ik simpelweg te weinig gegevens. Je kunt contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en eventueel de restitutie direct voor je in orde maken. Neem contact op via Sociale Media of Live Chat voor een snelle oplossing.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo martijn m en welkom bij de NS Community.

Als je het ticket niet kon activeren is de kans aanwezig dat je restitutie kunt krijgen. Ik durf op dit moment even niks te garanderen, daarvoor heb ik simpelweg te weinig gegevens. Je kunt contact opnemen met mijn collega's van de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken en eventueel de restitutie direct voor je in orde maken. Neem contact op via Sociale Media of Live Chat voor een snelle oplossing.

Reageer