Resultaat Reisplanner

• 2 oktober 2014
  • 4 reacties
  • 279 Bekeken

ik plande een reis naar Vlieland, voerde als doel in Veerhaven Vlieland-Harlingen. De reis werd op zich goed beschreven, maar op Vlieland moest ik met de bus naar het zwembad (2 min) en vervolgens 44 min lopen naar de Veerhaven. Bugje?
Overigens beidt dit forum noch de reisplanner zelf een mogelijkheid om bugs in de reisresultaten te melden. Ik heb het tenminste niet gevonden.

4 reacties

Welkom op het forum, Hermy. Ik heb het even geprobeerd, maar krijg deze reis niet op m'n beeldscherm. Begrijp ik goed dat de bug is, dat je je bestemming al bereikt op het moment dat je op Vlieland aankomt? Feedback over het forum kan zowel via de knop rechts in je scherm als in dit topic. Dit topic verplaats ik naar 'overige producten'.
beste Bart NS, je kunt blijkbaar het meegestuurde plaatje niet zien, want dan zou je zien dat er een 'adres' Dorp Veerdam Vlieland is en een adres Veer Harlingen-Vlieland Vlieland. Feitelijk is dat dezelfde locatie, maar de reisplanner maakt er een geweldige omweg van. Dus de 'bug' is dat mijn bestemming 2 namen heeft, en de Planner niet weet dat het dezelfde locatie is, en mij dus 3 kwartier laat lopen om van hetzelfde adres naar hetzelfde adres met een andere naam te komen. Vreemd dat je deze reis niet op je scherm krijgt. Misschien moet je dan precies hetzelfde doen als ik heb gedaan, zie plaatje.
Beste Bart NS, alle reisplanners hebben dit soort foutjes, en alle andere reisplanners zijn blij met feedback daarop. In mijn ervaring kijken ze goed naar mijn plaatjes, vragen soms toelichting - ik vergeet wel eens wat aan te duiden - en ze doen hun best de foutjes eruit te halen. Door de feedback door te geven aan degenen die er wel iets mee kunnen. Productverbetering door klantenfeedback heet dat.
De reactie 'goh ik krijg dat niet op mijn scherm' krijg ik wel eens vaker. U zegt eigenlijk tegen mij als klant: 'u hebt iets stoms gedaan, want als ik het doe, krijg ik geen vreemd resultaat'. Ook al denkt u dat, dan nog wil ik u adviseren het nooit in een antwoord te schrijven. Tenzij u natuurlijk uw klanten wilt afzeiken. Want zo voelt dat dus. Wees zo vriendelijk dat even aan uw collega's te melden, zodat mij en anderen dat een volgende keer bespaard wordt.
Tenslotte: leest u aub nogmaals mijn feedback. Ik schrijf: "dit forum noch de reisplanner zelf een mogelijkheid om bugs in de reisresultaten te melden". Ik heb het dus over de reisresultaten van de Reisplanner. Ik wil dus geen feedback geven op DIT forum, en dat is wat u mij aanwijst. Ik wil feedback geven op de REISPLANNER. En dat kan nergens.
Kortom: als u voortaan even wat beter leest, had u mij en uzelf de tijd kunnen besparen van het schrijven en het lezen van deze reactie.
Vriendelijke groet, Hermy
Reputatie 6
Badge +2
Veerhaven Vlieland-Harlingen in de plaats Vlieland kent de reisplanner zo te zien niet, wel Veer Harlingen-Vlieland in de plaats Vlieland.

Ik krijg dan ook dit vreemde resultaat.
Veerhaven Vlieland-Harlingen in de plaats Vlieland kent de reisplanner zo te zien niet, wel Veer Harlingen-Vlieland in de plaats Vlieland.

Ik krijg dan ook dit vreemde resultaat.

Bedankt voor het doorgeven, ik zie het nu ook. Ik zet jullie signaal hierover door!

Reageer