beantwoord

Retour binnen 14 dagen naar Antwerpen?

• 7 July 2014
  • 2 reacties
  • 643 Bekeken

Per 9 juli is het in-en uitchecken, ook voor buitenlandse reizen.
" U ontvangt uw vervoerbewijs op een eenmalig te gebruiken chipkaart. Bij een enkele reis checkt u in bij uw Nederlandse vertrekstation. Op uw bestemming in het buitenland kunt u uw Eenmalige chipkaart vervolgens weggooien.
vraag 1: is die chipkaart ook 2 euro of gratis?

"Bij een retour checkt u in bij uw Nederlandse vertrekstation. Bewaar tijdens uw verblijf uw Eenmalige chipkaart en checkt u uit, wanneer u weer terug bent in Nederland."
vraag 2: Hoelang is die retour geldig? Nu is dat 14 dagen, maar is dat straks ook mogelijk? Enkeltjes kopen in Belgie is namelijk geen sinecure: online vereist veel geduld en een printer, aan het loket extra toeslag.
Graag informatie online zetten, dat voorkomt alvast gedoe bij de automaten.
icon

Beste antwoord door Anonymous 8 July 2014, 11:08

Beste Mataharu, Welkom op het NS Service Forum. Goed om te zien dat jij je weg naar het forum ook hebt gevonden. Ik beantwoord je vraag graag.

Er verandert behalve het in- en uitchecken niets ten opzichte van nu. Er is ook geen toeslag verschuldigd voor dit kaartje.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Mataharyu, als je weet wanneer je teruggaat kun je je e-ticket ook meteen in Nederland vast uitprinten. In Belgie kan het verstandig zijn de kaartjes altijd bij het internationale loket te halen, als dat er is. De toeslag op internationale kaartjes is bij de zuiderburen weer afgeschaft.
Beste Mataharu, Welkom op het NS Service Forum. Goed om te zien dat jij je weg naar het forum ook hebt gevonden. Ik beantwoord je vraag graag.

Er verandert behalve het in- en uitchecken niets ten opzichte van nu. Er is ook geen toeslag verschuldigd voor dit kaartje.

Ik heb je topic verplaatst naar 'Overige Producten' om de vindbaarheid van dit topic te vergroten.

Reageer