beantwoord

Retour Meppel-Delft

• 4 december 2019
  • 4 reacties
  • 163 Bekeken

Hallo,

Ik heb voor morgen een dagretour gekocht bij de NS. Van Meppel naar Delft. De heenreis komt dit helemaal goed. Alleen als ik terug wil komen zijn er vanaf 5 uur maar 2 opties om via station Delft terug te gaan naar Meppel. Is het ook mogelijk om met mijn treinticket een bus te nemen (die ik natuurlijk wel moet betalen) naar Rotterdam om daar via de trein naar Meppel te gaan?

icon

Beste antwoord door AbbeyRoad 4 december 2019, 08:38

Morgen, donderdag kunt u gewoon 3 keer per uur (eigenlijk 2 keer per uur) met de trein van Delft naar Meppel reizen, ook om/na 17.00 uur.

Aankomst Meppel om .04 of .34

Maar als u wilt kunt u ook te Rotterdam instappen, de eventuele busrit moet u dan zelf betalen, daarvoor is het treinkaartje niet geldig @jbussemaker 

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge

Morgen, donderdag kunt u gewoon 3 keer per uur (eigenlijk 2 keer per uur) met de trein van Delft naar Meppel reizen, ook om/na 17.00 uur.

Aankomst Meppel om .04 of .34

Maar als u wilt kunt u ook te Rotterdam instappen, de eventuele busrit moet u dan zelf betalen, daarvoor is het treinkaartje niet geldig @jbussemaker 

Reputatie 5

Overigens is vanwege de nogal slechte busdienst naar Rdam het slimmer om in dat geval tram 1 naar den Haag CS te nemen of zelfs de nieuwe Qliner naar Zoetermeer.

Reputatie 7
Badge +3

Ik zou gewoon de trein nemen. Eens per uur geeft de reisplanner een advies om vanaf Delft via Rotterdam naar Meppel te reizen. Waarom dan moeilijk doen met een bus of tram waarbij je ook nog extra kosten maakt? 

Overigens is het op zich sneller om via Leiden te reizen, al kan het dan wel zo zijn dat je de 2 minuten cross platform overstap daar misschien niet haalt. 

Reputatie 3

Overigens is vanwege de nogal slechte busdienst naar Rdam het slimmer om in dat geval tram 1 naar den Haag CS te nemen of zelfs de nieuwe Qliner naar Zoetermeer.

Tram 1 gaat niet naar CS (wel naar HS).

Reageer