beantwoord

Retour ticket verloren

• 17 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 82 Bekeken

Beste klantenservice,

Graag ontvang ik restitutie voor het aankopen van een enkele reis na het verliezen van een retourkaart.
Welk digitaal formulier kan ik hiervoor indienen bij NS?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 17 augustus 2017, 11:49

Hallo JC Bongers, welkom op het NS Serviceforum.

Voor de restitutie die jij benoemt is geen digitaal formulier. Wanneer er in deze situatie restitutie zou worden toegekent zou het om coulance gaan. Dit omdat het je eigen verantwoordelijkheid is wanneer je je vervoerbewijs verliest. Om een restitutieaanvraag te doen kun je contact opnemen met NS Klantenservice via verschillende kanalen die je hier vindt.

P.s. Ik heb je topic naar het subforum "Overige Producten" verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo JC Bongers, welkom op het NS Serviceforum.

Voor de restitutie die jij benoemt is geen digitaal formulier. Wanneer er in deze situatie restitutie zou worden toegekent zou het om coulance gaan. Dit omdat het je eigen verantwoordelijkheid is wanneer je je vervoerbewijs verliest. Om een restitutieaanvraag te doen kun je contact opnemen met NS Klantenservice via verschillende kanalen die je hier vindt.

P.s. Ik heb je topic naar het subforum "Overige Producten" verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer