beantwoord

retour was niet voor 2 verschillende dagen

• 11 August 2021
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

Beste, 

Wij hadden tickets gekocht van Weert na Amsterdam en terug. Op datum 3/8/2021. wij hadden daarbij retour genomen. Bij het terug komen 5/8/2021 zagen we dat dit dagretour was.. dit was op de site niet vermeld. Hier stond enkel retour. 
het gaat om ticketnummers ******** op naam van schrooten, ******** op naam van Dreezen, ******** op naam van R Brebels, ******** op naam van M Brebels 

Wat kunnen we hier aandoen? Wij hebben 5/8/2021 nieuwe tickets gekocht in Amsterdam omdat we niet terug konden. Daar aan het locket vertelde ze mij dat ik contact moest opnemen met jullie. Vandaar deze mail. 

Mvg Jolien Schrooten en Ruben Brebels 

icon

Beste antwoord door Thom 11 August 2021, 16:53

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Een retour is binnen Nederland altijd een dagretour, niet voor meerdere dagen. Het kaartje was niet meer geldig. U kunt contact opnemen met Klantenservice, maar er is weinig kans op succes. Ik vrees dat de dame achter het loket fout zat. Dit wordt niet vergoed.

Verder veronderstelt u mogelijk dat dit een postadres van NS is. Dat is niet het geval, het is hier een openbaar forum en iedereen kan lezen wat u schrijft. Het is dus verstandig uw persoonlijke gegevens even weg te halen.  Dat kan met de drie puntjes rechts onderaan en dan ‘Bewerk’. Het moet binnen een uur na plaatsing. Mogelijk haalt een moderator het weg.

Reageer