beantwoord

Retourtje gekocht i.p.v. enkeltje

• 13 november 2016
  • 2 reacties
  • 168 Bekeken

Ik heb tot grote spijt een retourtje gekocht i.p.v. een enkeltje van Bergen op Zoom naar Amsterdam Bijlmer Arena. Is er een oplossing om het overbetaalde deel terug te vragen, omdat ik alleen vanuit Bergen op Zoom naar Amsterdam Bijlmer Arena moet reizen en op een andere datum retour moet komen.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen 😞

Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Charon NS 14 november 2016, 09:04

Beste kerimsarigul, welkom op het serviceforum!

Het kan natuurlijk gebeuren dat je hier een keer een foutje in maakt. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice (030-7515155) of ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook. Op deze manier kan één van mijn collega's je direct verder helpen. Via al deze kanalen zijn we 24 uur per dag te bereiken.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Ik denk dat je het over een e-ticket hebt? Eenmaal verzilverd en gedownload zijn daar helaas geen aanpassingen of restitutie meer mogelijk.
Badge
Beste kerimsarigul, welkom op het serviceforum!

Het kan natuurlijk gebeuren dat je hier een keer een foutje in maakt. Ik adviseer je om contact op te nemen met onze telefonische klantenservice (030-7515155) of ons een bericht te sturen via Twitter of Facebook. Op deze manier kan één van mijn collega's je direct verder helpen. Via al deze kanalen zijn we 24 uur per dag te bereiken.

Reageer