beantwoord

Retourzending afgerond

• 19 november 2020
  • 2 reacties
  • 159 Bekeken

Ik krijg twee mailtjes van NS met “Retourzending afgerond”, en verder: Uw retourzending is succesvol afgerond. 

Indien u opnieuw een aanvraag wilt indienen ga dan naar https://www.ns.nl/reisinformatie/passageproducten/

Het gaat kennelijk over mijn passagepas, maar ik heb helemaal niets retour gezonden. Is dit een mail van NS of phishing, spoofing, hacken of wat er allemaal meer aan illegaals gebeurt op internet? Kan ik veilig op de link klikken? 

icon

Beste antwoord door Sascha NS 19 november 2020, 11:17

Goedemorgen Daantje.

Toevallig gaat er net een e-mail de vloer over dat er veel mensen contact met de Klantenservice opnemen over de passagepas. Er zullen meer mensen zijn die dit bericht hebben ontvangen dus. Geen spoofing gelukkig. Zou je de inhoud van de e-mail (sans gevoelige gegevens) hier willen plaatsen? Dan ga ik op onderzoek uit.
Is het de onderstaande mail? Zo ja, dan is die onterecht verzonden. Excuses voor het ongemak!

Bekijk origineel

2 reacties

Goedemorgen Daantje.

Toevallig gaat er net een e-mail de vloer over dat er veel mensen contact met de Klantenservice opnemen over de passagepas. Er zullen meer mensen zijn die dit bericht hebben ontvangen dus. Geen spoofing gelukkig. Zou je de inhoud van de e-mail (sans gevoelige gegevens) hier willen plaatsen? Dan ga ik op onderzoek uit.
Is het de onderstaande mail? Zo ja, dan is die onterecht verzonden. Excuses voor het ongemak!

Ja, ik wilde hem net plaatsen. Dank, het is opgelost. :smiley:

Reageer