beantwoord

Samenreiskorting

• 5 juni 2016
  • 1 reactie
  • 71 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Gisteravond samen met mijn echtgenote van A'foort vathorst naar Amsterdam cs op basis van Samenreiskorting. Echter, in A'dam aangekomen werd bij mijn echtgenote het volledige bedrag afgeboekt. Gemeld bij het serviceloket op cs, zij konden ons niet helpen. Wel kregen we een printje mee, bedoeld als bewijs van de gemaakte reis, maar die info is ook terug te vinden in onze reishistorie.
Op de terugreis werkte de Samenreiskorting wel, en werd €5,70 afhechreven ipv zoals op de heenweg €9,50

Geachte NS, ik zou dit graag gecompenseerd willen hebben.
Mvrgr, Gerrit vd Haar
icon

Beste antwoord door Minke NS 5 juni 2016, 16:09

Hoi haar212, welkom op het NS serviceforum.

Jammer om te lezen dat de Samenreiskorting niet automatisch is gerekend voor beide reizen. Samenreiskorting heeft in het weekend geen tijdsbeperking dus je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice om te kijken of ze iets voor je kunnen doen. Via verschillende kanalen kun je contact opnemen, lees er hier meer over.
Bekijk origineel

1 reactie

Hoi haar212, welkom op het NS serviceforum.

Jammer om te lezen dat de Samenreiskorting niet automatisch is gerekend voor beide reizen. Samenreiskorting heeft in het weekend geen tijdsbeperking dus je kunt het beste contact opnemen met de klantenservice om te kijken of ze iets voor je kunnen doen. Via verschillende kanalen kun je contact opnemen, lees er hier meer over.

Reageer