Samenreiskorting

• 15 mei 2020
  • 5 reacties
  • 103 Bekeken

Hallo,

Hoe zit het met de terugbetaling van mijn abonnement die ik speciaal heb voor de samenreiskorting?

Ik lees allerlei berichten in de media maar wordt niet persoonlijk geïnformeerd hierover?

Hoe kan ik opzeggen en mijn geld terug krijgen?

5 reacties

Hoi roterl en welkom bij de NS Community!

Wij hebben geen abonnementen dat jou specifiek alleen recht geeft op Samenreiskorting. Dit gaat i.c.m. een product zoals Dal Voordeel. Omdat we niet van onze klanten weten of hij of zij in deze periode moet reizen is het aan de klant zelf het abonnement op te zeggen als men verwacht hier geen gebruik meer van te gaan maken.

Opzeggen kan via onze klantenserivce. Let wel, het is erg druk. Hierdoor kan het even duren tot je een medewerker te spreken krijgt. Mijn excuus voor het ongemak.

Reputatie 7
Badge +3

U krijgt geen compensatie omdat samenreiskorting u zelf geen verlies oplevert. Samenreiskorting is een extraatje om iemand met korting mee te kunnen nemen .

Op dit moment is het de bedoeling om het OV voornamelijk voor noodzakelijke reizen te gebruiken en niet om gezellig met zijn tweeën er op uit te gaan.

Overigens is er gisteren e-mail uitgestuurd over alle wijzigingen vanaf 1 juni a.s.

Oke.

Klantenservice is niet echt een optie

Telefoon na 25 minuten maar neergelegd.

De chat 1 uur aan laten staan masr geen reactie.

Het abonnement heb ik sec voor de samenreiskorting.

Kan nik.die dus elk moment opzeggen met recht op restitutie?

Badge +3

Ik snap niet goed wat je bedoelt met een abonnement hebben alleen voor de samenreiskorting. Voor samenreiskorting is helemaal geen abonnement nodig.

Of bedoel je dat je regelmatig mensen met samenreiskorting met je mee laat reizen? Dat is in deze tijd niet de bedoeling, reis alleen (in beide betekenissen, dus ook in je eentje) tenzij het niet anders kan.

Hoi Roterl!

Zoals mijn collega Danny ook al heeft aangegeven is het erg druk bij de klantenservice en staan er lange wachtrijen. Ik raad je echt aan om dit af te wachten. Er wordt hard gewerkt om iedereen zo spoedig mogelijk te woord te staan. 

Reageer