. Ik heb begrepen dat ik, als ik in de daluren ben ingecheckt, ik in de spits in de trein mag blijven, mits ik de Samenreiskorting op een OV-chipkaart laad. Hoe doe je dat?
Als ik een e-ticket heb mag dat namelijk niet en moet ik eventueel extra inchecken
Beste antwoord door mrfreeze
Hoi Zero2025,
Dat kan alleen als je zelf een Flex-abonnement hebt. Dit mag ook Flex Basis zijn. De abonnementhouder die Samenreiskorting kan geven, kan in Mijn NS (of in de app) een code genereren en die naar jou sturen. Met die code kun jij vervolgens in Mijn NS (of in de app) de Samenreiskorting activeren.
(als je geen Flex-abonnement hebt, is de enige mogelijkheid om samen met de abonnementhouder naar een servicebalie te gaan. Zij kunnen dan de Samenreiskorting voor je activeren.)
Dat kan alleen als je zelf een Flex-abonnement hebt. Dit mag ook Flex Basis zijn. De abonnementhouder die Samenreiskorting kan geven, kan in Mijn NS (of in de app) een code genereren en die naar jou sturen. Met die code kun jij vervolgens in Mijn NS (of in de app) de Samenreiskorting activeren.
(als je geen Flex-abonnement hebt, is de enige mogelijkheid om samen met de abonnementhouder naar een servicebalie te gaan. Zij kunnen dan de Samenreiskorting voor je activeren.)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.