Samenreiskorting aanzetten | NS Community
beantwoord

Samenreiskorting aanzetten

  • 14 June 2022
  • 3 reacties
  • 3997 Bekeken

Hallo, ik lees dat je Samenreiskorting kan activeren via de NS-app en via Mijn-NS maar ik zie nergens deze optie staan?  

icon

Beste antwoord door Momo 14 June 2022, 23:14

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Heb je NS Flex of een OV-chipkaart op saldo? 

Samenreiskorting via de NS-app en MijnNS aanzetten kan alleen als er op de kaart NS Flex staat. Bij een kaart met Reizen op saldo kan dat niet, dan moet het op een kaartautomaat geladen worden.

 

 

Hoi,

Ik wil mijn samenreiskorting aanzetten maar dat lukt niet omdat op MijnNS bij mijn Flex-abbonement mijn data niet kunnen worden ingelezen  zo heb ik niet veel aan de boordelen van Flex. Hoe kan ik mijn korting alsnog incasseren?

 

Groe, Frans Gommers

Badge +3

Hoi,

Ik wil mijn samenreiskorting aanzetten maar dat lukt niet omdat op MijnNS bij mijn Flex-abbonement mijn data niet kunnen worden ingelezen  zo heb ik niet veel aan de boordelen van Flex. Hoe kan ik mijn korting alsnog incasseren?

Hoi en welkom @Frans.gommers.

Een paar opties:

  • Probeer het via de Mijn NS website of de Klantenservice (telefoon, chat)
  • Koop een e-ticket met Samenreiskorting (mag je alleen niet in de spits in de trein zitten)
  • Regel een anonieme kaart (lenen van iemand anders?) en activeer daarop Samenreiskorting (én voldoende saldo) bij een kaartautomaat op het station

Reageer