beantwoord

Samenreiskorting corona

• 6 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 262 Bekeken

Hoi allemaal,

Deze maand heb ik samen met mijn vriend een weekendje weg geboekt binnen Nederland. Nu wilde wij met de trein reizen en vroegen wij ons af of, na aanleiding van de aangescherpte maatregelen, andere regels gelden voor de samenreiskorting. Mijn vriend heeft namelijk geen studenten OV meer. 

Wie kan mij helpen?

Groetjes 

Patty Postelmans

icon

Beste antwoord door Jeroen 6 oktober 2020, 16:26

Nee de samenreiskorting is nu nog steeds verkrijgbaar zonder beperkingen die er normaal ook niet zijn.

Bekijk origineel

2 reacties

Badge

Nee de samenreiskorting is nu nog steeds verkrijgbaar zonder beperkingen die er normaal ook niet zijn.

Reputatie 7
Badge +3

Jouw vriend heeft geen studenten OV meer, maar heb jij zelf wel een abonnement? Voor samenreiskorting moet 1 persoon een abonnement hebben en met de kaart waarop deze staat ook inchecken. Deze persoon mag vervolgens maximaal 3 personen met samenreiskorting meenemen. De samenreiskorting wordt door de meereizenden op hun eigen anonieme of persoonlijke chipkaart geladen of men schaft een e-ticket met samenreiskorting aan.

Hou de NS website in de gaten of als jullie willen reizen samenreiskorting nog mogelijk is ivm de oplopende besmettingen.

Reageer