beantwoord

samenreiskorting gemist

• 30 januari 2017
  • 3 reacties
  • 83 Bekeken

Op vrijdag 27 jan reisde ik met mijn man naar Rotterdam Hij laadde 2 keer samenreiskorting op zijn kaart. althans dat dacht hij. In Rotterdam zag hij dat er ruim 15,- werd afgetikt en bij mij 9,-
de terugreis zelfde avond ging wel goed nadat hij opnieuw , nu 1 keer, de samenreiskorting had geladen.

Hoe krijgt mijn man het teveel betaalde van 6,- terug?
hartelijke groet,
Nienke
icon

Beste antwoord door Thomas NS 30 januari 2017, 13:45

Hallo NBrokke, en welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat de samenreiskorting niet helemaal goed gepakt is bij de heenreis.

Wat Thom aangeeft is juist, dat willen we ook graag voor jou uitzoeken.

Graag vraag ik je contact op te nemen met de klantenservice (telefonisch of digitaal) om jouw probleem hier voor te leggen. Vaak kunnen wij hier middels jouw reishistorie concluderen dat er een fout is opgetreden en mogelijk overgaan tot restitutie.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Het is van belang of u tijdens de spits heeft ingecheckt. In dat geval heeft u geen recht op samenreiskorting.
Samenreiskorting geldt alleen bij inchecken tijdens de daluren en wordt automatisch berekend. Daarom ging het in de avonduren ook goed.

Als u tijdens de daluren heeft ingecheckt en er is geen korting verstrekt, dan is dat weliswaar onwaarschijnlijk maar dan zou u contact op kunnen nemen met Klantenservice.

U zou dit zelf na kunnen gaan bij reishistorie op een automaat of, als u dit heeft, op een account bij OV-chipkaart of Mijn NS.
Reputatie 7
Hallo NBrokke, en welkom op het NS Serviceforum. Vervelend dat de samenreiskorting niet helemaal goed gepakt is bij de heenreis.

Wat Thom aangeeft is juist, dat willen we ook graag voor jou uitzoeken.

Graag vraag ik je contact op te nemen met de klantenservice (telefonisch of digitaal) om jouw probleem hier voor te leggen. Vaak kunnen wij hier middels jouw reishistorie concluderen dat er een fout is opgetreden en mogelijk overgaan tot restitutie.
Reputatie 7
Badge +3
Als u zelf een (oud) Voordeelurenabonnement heeft, geldt er voor u geen middagspits van 16.00 - 18.30 uur. Voor de samenreiskorting geldt die echter wel. Wellicht was dat het geval?

Reageer