beantwoord

Samenreiskorting in combinatie met Keuzedagen

• 18 mei 2019
  • 6 reacties
  • 303 Bekeken

Reputatie 1
Mag degene die met mij samen reist gebruik maken van samenreiskorting als ik zelf reis op een keuzedagen reis.
icon

Beste antwoord door Emma NS 18 mei 2019, 11:23

Zoals Tochjo al aangeeft mag dit! :)

Daar wil ik nog even aan toevoegen dat wanneer je samenreiskorting gebruikt tijdens de heen- en terugreist, je dit 2 keer dient te activeren op de OV-chipkaart van je medereizigers. Let hier goed op!
Bekijk origineel

6 reacties

Badge +3
Ja, dat mag.
Zoals Tochjo al aangeeft mag dit! :)

Daar wil ik nog even aan toevoegen dat wanneer je samenreiskorting gebruikt tijdens de heen- en terugreist, je dit 2 keer dient te activeren op de OV-chipkaart van je medereizigers. Let hier goed op!
Badge +3
Ik las dat je ook 2x samenreiskorting moet laden als je onderweg wisselt van vervoerder, want anders reis je (onbewust en meestal ongewenst natuurlijk) verder op voltarief.

Is daar al meer over bekend? Zo niet, dan let daar dus ook op!
Dit is niet bij mij bekend, mocht iemand hier meer over weten lees ik dat graag.
Badge +3
Het was volgens mij een vrij specifiek geval (iets met een reis bus-trein-trein) waar ineens je geladen Samenreiskorting verviel bij de overstap (soms ook bij NS-NS door poortjes binnen 35 minuten).

Maar het komt dus voor. Beter dus altijd 2x Samenreiskorting laden, en zodra je niet samen verder reist gewoon verwijderen als er nog eentje klaar staat.
Goed dat je het zegt!

Reageer