Samenreiskorting laad niet op Ov-chipkaart

• 17 augustus 2014
  • 7 reacties
  • 226 Bekeken

Als ik samenreiskorting op mij Ov-chipkaart wil zetten dan zegt die dat mij Ov-chipkaart niet geaccepteerd wordt terwijl er gewoon 10 euro op staat. Hoe komt dat?

7 reacties

Badge
Hi Marie-Anne, welkom op het forum. Staat het product 'reizen op saldo' wel op je OV-chipkaart? Dit product moet er wel op staan en daarna kan samenreiskorting op je kaart geplaatst worden. Reizen op saldo geeft aan welke klasse je reist bij NS (2e klasse of 1e klasse)
Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'. Groet, Leny
Ja ik heb reizen 2de klas op mij kaart staan
Lastig te zeggen. Om wat voor kaart gaat het? Heb je een persoonlijke, anonieme of eenmalige OV-Chipkaart?
Persoonlijk ov daar wilde ik de samenreiskorting op laden
Maar dan zegt het apparaat dat mijn kaart ongeldig is
Beste marie-anne, ik wil dit graag bekijken. De meest logische oorzaak zou zijn dat er inderdaad geen reizen op saldo op jouw kaart staat, indien er een ander probleem is wil ik dit graag met je oplossen. Zou je mij een bericht kunnen sturen met je NAW-gegevens, OV-Chipkaartnr. en rekeningnummer?

Zou je nog even deze stappen kunnen doorlopen: https://www.ns.nl/reizenopsaldo/activeer?
Badge
Marie-Anne, ik heb je privé gegevens verwijderd. Het is niet handig om je privé gegevens op het forum te plaatsen. Graag via een privébericht je naw- gegevens sturen naar Susan NS

Reageer