beantwoord

Samenreiskorting voor een dag

• 2 August 2015
  • 3 reacties
  • 270 Bekeken

Ik had een meereiskorting geactiveerd voor een dag. Maar tot mijn stomme verbazing zag ik dit dat dit moet zijn voor een treinreis.
Dus samenreiskorting voor een dag moet zijn voor enkele reis. Schandalig dat men de mensen niet goed informeerd, bij de automaat. Kan dat zomaar?
icon

Beste antwoord door Inge NS 2 August 2015, 15:53

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge
U wil niet weten wat NS zich allemaal permitteert in voorlichting aan reizigers op het verkeerde been zetten. Zoals die actie dat ''iedereen nu insjekt''.
Overigens meen ik dat u in dit geval iets te snel veel stoom afblaast- waar staat het dan dat het voor de hele dag is? In elke iets verder gaande toelichting staat het vrij precies omschreven.
Welkom op het forum P.M.A!

Het product Samenreiskorting vervalt standaard 35 minuten na het uitchecken. Als je ook samen weer terugreist met de abonnementhouder, dan zal het daarom inderdaad noodzakelijk zijn om de Samenreiskorting opnieuw op de OV-chipkaart laden. Sinds 1 juli is het echter bij de NS Kaartautomaat en servicebalie mogelijk om de Samenreiskorting twee keer op de kaart te laden voor een heen én terugreis. Wellicht handig voor een volgende keer! Ik wil je verder graag aanraden om contact op te nemen met de klantenservice om na te gaan of je nog voor de terugreis gecompenseerd kunt worden. De klantenservice is 24/7 telefonisch bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kunt er ook voor kiezen om met ons te chatten, te mailen of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Overige producten. Daar komt je topic het beste tot zijn recht.
Nu ik dit weet, zal dit mij niet nog een keer gebeuren. Aldoende leert men zou ik dan zeggen.
Bedankt voor het antwoord

Reageer