Skip to main content
beantwoord

Samenreiskorting werkt nog steeds niet

  • 26 maart 2024
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik krijg nog steeds onderstaand bericht zodra ik samenreiskorting wil regelen:  

Je ben niet de kaarthouder

Alleen de kaarthouder kan Samenreiskorting geven.

Ik ben zeker de kaarthouder.

Heb anderhalve maand geleden al contact gehad met klantenservice, men zegt dat het een probleem is. Zie dat het nog stedds niet is opgelost. 

Wat nu????

Beste antwoord door MoDe

Telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.

Bekijk origineel

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13447 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2024

Telefonisch, via X, Facebook of chat contact opnemen met NS klantenservice. Wij kunnen hier in deze reizigers-helpen-reizigerscommunity niet bij klantgegevens.


Reageer