Ik heb een samenreisticket gekocht voor mij en 1 vriendin onze 2e vriendin heeft een korting kaart. Nu krijg ik maar 1 ticket mijn naam maar niet voor mijn vriendin. Heb wel voor 2 betaald.
Bladzijde 1 / 1
Als het goed is zit het 2e ticket in dezefde mail. Heb je de tickets al opgehaald?
Kun je er maar 1 ophalen dan kun je het beste telefonisch via chat, Twitter of Facebook contact opnemen met NS klantenservice.
Ik heb 2 kaartjes betaald voor meereiskorting en heb maar 1 e ticket ontvangen
Gaat dit om een Samenreisticket (met een code besteld) of een Groepsticket voor 2 personen?
Ik heb hem ondertussen ontvangen, dankjewel
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.