beantwoord

scan kaart

  • 26 augustus 2019
  • 2 reacties
  • 94 Bekeken

Ik heb een online scan reiskaartje gekocht, maar niet gebruikt(vandaag gekocht) zou ik die terug betaald kunnen krijgen?
icon

Beste antwoord door MoDe 26 augustus 2019, 07:18

Je kunt geen geld terug krijgen voor een e-ticket. Dit staat in de voorwaarden. Er kan niet gecontroleerd worden of je hem toch gebruikt hebt.

Heb je kaartje niet gedownload/geprint/geopend/indeappgezet dan zou je kunnen kijken of de NS klantenservice coulant is.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Je kunt geen geld terug krijgen voor een e-ticket. Dit staat in de voorwaarden. Er kan niet gecontroleerd worden of je hem toch gebruikt hebt.

Heb je kaartje niet gedownload/geprint/geopend/indeappgezet dan zou je kunnen kijken of de NS klantenservice coulant is.
Goedemorgen Ayad Murad Haji en welkom bij de NS Community,

Een e-ticket betreft een zichtbewijs waarvan wij niet kunnen controleren of deze wel of niet is gebruikt. Volgens de voorwaarden kan je deze dan ook niet wijzigen of annuleren indien je hem hebt geopend. Als je de e-ticket niet hebt geopend wil ik je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice.

Reageer