beantwoord

Seizoensretour

• 29 juli 2019
  • 3 reacties
  • 231 Bekeken

Mag iemand met mij meereizen met 40% korting met een seizoensretour?
En kan ik inchecken met mijn geactiveerde seizoensretour op mijn mobiel?
icon

Beste antwoord door Danny NS 29 juli 2019, 08:47

Het mee laten reizen van mensen met Samenreiskorting is alleen toegestaan bij een NS abonnement. Met een seizoensretour is dit niet toegestaan.

Jouw seizoensretour is een E-ticket. Hierbij is inchecken niet nodig. Wel bestaat de kans dat je op sommige stations stuit op poortjes. Je kan jezelf toegang verschaffen door de barcode van jouw E-ticket te scannen. In de app heb je deze code ook tot je beschikking.
Bekijk origineel

3 reacties

Het mee laten reizen van mensen met Samenreiskorting is alleen toegestaan bij een NS abonnement. Met een seizoensretour is dit niet toegestaan.

Jouw seizoensretour is een E-ticket. Hierbij is inchecken niet nodig. Wel bestaat de kans dat je op sommige stations stuit op poortjes. Je kan jezelf toegang verschaffen door de barcode van jouw E-ticket te scannen. In de app heb je deze code ook tot je beschikking.
besteldatum 22.05 2019 , bestelnummer ********, kan het niet in mijn mail vinden, en wil op 22 september dit retour gebruiken op zondag, mail

Edit door Moderator: persoonlijke gegevens verwijderd
Hallo frederico1958 en welkom bij de NS Community.

Ik heb je bericht wat aangepast om te voorkomen dat anderen daar misbruik van kunnen maken. Bij een probleem met E-tickets kun je onze Klantenservice benaderen voor een oplossing. Kom je er zo verder uit?

Reageer