beantwoord

Seizoensretour iDeal betaling dubbel uitgevoerd

• 11 mei 2017
  • 3 reacties
  • 226 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Eergisteren heb ik via de site van Spoordeelwinkel een tweetal Seizoensretour-kaarten proberen te bestellen, voor een totaalbedrag van 86 euro.

Bij de eerste poging verscheen tijdens de iDeal betaling een ABN Amro foutmelding: Er is een technische fout opgetreden. Probeer het aub later nogmaals. Als u contact met ons opneemt, meld dan aub de volgende code: MESSAGE_BAI532_0002

Hierop heb ik de order nogmaals getracht te plaatsen, en kreeg ik dezelfde melding.

Even later kreeg ik, ondanks de iDeal foutmeldingen, toch een enkele bevestiging (met e-tickets) in mijn mailbox. Hieruit blijkt dat de order toch juist is overgekomen.

Er blijkt nu (ondanks de iDeal foutmelding) toch twee maal een bedrag van 86 euro van onze rekening te zijn afgeschreven, terwijl ik toch slechts 1 set kaartjes wens.

Hoe kan ik het teveel betaalde bedrag terug vragen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 11 mei 2017, 12:00

Hallo Ocram en welkom op het NS Serviceforum,

Ik begrijp je frustratie aangezien het om best veel geld gaat. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met de Spoordeelwinkel. De Spoordeelwinkel is bereikbaar op werkdagen van 8.00-22.00 uur, op zaterdag van 9.00-18.00 uur en op zondag van 09.00-12.00 uur via telefoonnummer 088-6721002 (voor dit informatienummer betaal je je gebruikelijke belkosten). Of stuur een e-mail via info@spoordeelwinkel.nl. Je kan ook een chat met de Spoordeelwinkel starten.

Laat je ons weten of je het geld terugkrijgt?
Bekijk origineel

3 reacties

Hallo Ocram en welkom op het NS Serviceforum,

Ik begrijp je frustratie aangezien het om best veel geld gaat. Ik wil je het advies geven om contact op te nemen met de Spoordeelwinkel. De Spoordeelwinkel is bereikbaar op werkdagen van 8.00-22.00 uur, op zaterdag van 9.00-18.00 uur en op zondag van 09.00-12.00 uur via telefoonnummer 088-6721002 (voor dit informatienummer betaal je je gebruikelijke belkosten). Of stuur een e-mail via info@spoordeelwinkel.nl. Je kan ook een chat met de Spoordeelwinkel starten.

Laat je ons weten of je het geld terugkrijgt?
Ik heb een mail gestuurd, en bericht terug gehad dat het dubbel betaalde bedrag teruggeboekt gaat worden binnen 10 werkdagen.
Fijn! Bedankt voor je terugkoppeling!

Reageer