beantwoord

Seizoensretour kwijt

  • 26 februari 2019
  • 3 reacties
  • 125 Bekeken

Afgelopen december heb ik twee seizoensretourtjes gekocht, voor mijzelf en mijn moeder.
Deze week loopt dag 2 van de seizoensretour af en wij wilden onze kaartjes hiervoor verzilveren, maar we zijn de informatie met alle codes kwijt.
Is er een mogelijkheid om deze terug te krijgen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 27 februari 2019, 06:16

U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3
U kunt hiervoor het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Reputatie 4

Deze week loopt dag 2 van de seizoensretour af en wij wilden onze kaartjes hiervoor verzilveren


Deze week? Ik dacht dat het weekend van 30/31 maart de laatste mogelijkheid was.
Periode 2 kan je tot en met 31 maart verzilveren. De derde periode kan je verzilveren tot en met juni.

Reageer