slechte tot geen reactie van nsc.eva@ns.nl en nsonline op terugbetaling teveelbetaalde reis

  • 30 oktober 2014
  • 1 reactie
  • 562 Bekeken

Ik ben sinds eind September bezig om een dubbele enkele reis terug betaald te krijgen.
Een kaartje gekocht op station deze kwijtgeraakt en ("vervoersbewijs" ofwel boete in de trein gekocht. Na mailen van beide bewijzen van betaling zowel eerste kaartje als boete, hoor ik niets meer. Ik ben van plan dit aan Rover en www.ovloket.nl bekend te maken. Het vervelende is tevens dat de helpdesk/klachtenafhandeling niet kan communiceren met de tak boetebeleid die de incasso doet. Je belt dus de helpdesk maar helpen kunnen ze niet.

1 reactie

Badge
He Frank, vervelend om te lezen dat dit je ervaring is met NS klantenservice. Heb je helemaal geen reactie ontvangen per mail? Wellicht hebben zij je mail intern doorgestuurd, maar dat weet ik niet zeker. Zou je via een priv├ębericht je naw- gegevens en je emailadres willen sturen? Ik heb je vraag verplaatst naar het topic 'overige producten'. Vriendelijke groet, Leny

Reageer