beantwoord

Snack automaat Nijmegen CS

• 8 mei 2018
  • 7 reacties
  • 151 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Net uit de automaat een kitkat gekregen die compleet gesmolten is met een gat! Lekker.....
icon

Beste antwoord door Thomas NS 9 mei 2018, 09:52

Dat is wel een heel treurig einde van een dinsdagavond, M.G. Mogelijk was deze automaat toe aan een vervanging/-frissing van het assortiment.
Wat je het beste kan doen is via dit formulier jouw klacht doorspelen naar NS Retail (verantwoordelijk voor de winkels en automaten op stations) waarbij zij (in mijn ervaring) jouw transactie vergoeden. Laat je ons weten wat de reactie is op jouw bericht in dit topic? Alvast bedankt!

@Slidestops Ik was wel tot laat op, maar helaas niet voor de Community. 🙂
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Niet echt lekker nee. Misschien kan @Thomas NS nog wat voor je betekenen. Die is nog laat op vanavond 😉
Reputatie 7
Dat is wel een heel treurig einde van een dinsdagavond, M.G. Mogelijk was deze automaat toe aan een vervanging/-frissing van het assortiment.
Wat je het beste kan doen is via dit formulier jouw klacht doorspelen naar NS Retail (verantwoordelijk voor de winkels en automaten op stations) waarbij zij (in mijn ervaring) jouw transactie vergoeden. Laat je ons weten wat de reactie is op jouw bericht in dit topic? Alvast bedankt!

@Slidestops Ik was wel tot laat op, maar helaas niet voor de Community. 🙂

Dag NS,

De drankautomaat op station Nijmegen is sinds hij mijn geld incasseerde buiten werking. Het klonk alsof hij vast zat en gaf het toen op.

Nu zou ik graag wel of mijn welverdiende redbull willen krijgen of mijn geld terug. 

Kunnen jullie mij laten weten hoe dit in zijn werk gaat? 

Bij voorbaat dank,

Jonathan

Graag een optie zonder dat vorige formulier, misschien een nieuwere versie daarvan?

Je kan dan het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het liefst via social media of onze Live-Chat om een bewijs van betaling te sturen, als die er is.

Reputatie 7
Badge +3

Misschien kun je even doorgeven dat de de pagina https://retail.nsstations.nl/reactieformulier-automaat niet (meer) werkt.

Ik was er al mee bezig. Ik hoop er snel op terug te komen.

Reageer